پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250887
فرماندهان شهرستان ها نسبت به تامين دستگاه هاي اکسيژن ساز اقدام کنند/ ملاک فعاليت هاي سپاه فروکش کردن ويروس منحوس است
تاریخ انتشار : 1400/05/31 08:55:34
نمایش : 1144
فرمانده سپاه استان چهار محال و بختياري گفت:فرماندهان شهرستاني ما نسبت به تامين دستگاه هاي اکسيژن ساز با استفاده از کمک خيرين نهاد هاي دولتي و مردمي و مديريت نحوه صحيح استفاده بيماران نيازمند اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛محمد علي اکبر فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) دستورات لازم فرمانده کل سپاه را در راستاي کنترل و کاهش پيک پنجم بيماري در قالب 16 مصوبه به فرماندهان نواحي  مقاومت شهرستان ها اعلام نمود و بيان کرد: فرماندهان سپاه هاي شهرستاني با تمام ظرفيت و در اسرع وقت نسبت به فعال قرارگاه حضرت امام رضا (ع) با موضوع طرح شهيد سليماني و قرارگاه امام حسن مجتبي (ع) با موضوع کمک مومنانه به صورت شبانه روزي اقدام نمايند و طبق دستورات فرماندهي کل سپاه و تاکيدات مقام معظم رهبري کليه نيروها به صورت شبانه روزي در اين عرصه فعاليت ارزنده خود را داشته باشند.

وي افزود: فرماندهان نواحي مقاومت شهرستاني مي بايست مراکز واکسيناسيون را از نظر کيفي و کمي گسترش داده و با هماهنگي و بهره گيري از منابع استاني بصورت تمام وقت فعاليت نمايند تا در صورت ورود واکسن زمينه گسترش و واکسينه سازي مردم فراهم شود.

محمد علي اکبري همچنين نسبت به راه اندازي ناوگان امدادي با استفاده از خودرو و موتور سيکلت تاکيد کرد: امداد رساني در محل به منظور تردد در جامعه و توزيع غذا و سر کشي از خانواده هاي درگير جهت تامين مايحتاج آنها اقدام لازم بعمل آيد و فرماندهان از طريق سلسله مراتب و از طريق حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت تابعه اين امر را محقق نمايند.

فرمانده سپاه استان اظهار کرد: فرماندهان نواحي مقاومت نسبت به فراخوان و مشارکت عمومي از خيرين و بسيج اصناف اقدام و با بهره گيري از روحيه تعاون و همراهي و مشارکت ،مساعدت شهرداري ها ، ستاد فرمان اجرايي حضرت امام و بنياد مستضعفان ،آستان قدس و کميته امداد کمک ها را هدايت و مديريت کنند.

علي محمد اکبري عنوان کرد: فرماندهان نواحي مقاومت مي بايست در مناطقي که آلودگي ويروس کرونا فراگير شده دارو خانه هاي خودرويي با توجه به وجود درمانگاه ها و نياز منطقه انجام گيرد و همچنين نسبت به نسخه هايي که داده مي شود دارو در آن منطقه تامين و توسط پزشک دارو ها مشخص گردد،آمادگي لازم بايد باشد که مراجعه بصورت منزل به منزل و محله محور صورت پذيرد.

وي ادامه داد: فرماندهان با لباس مصوب سپاه مي بايست در راستاي سرکشي ،با رعايت دستور العمل هاي بهداشتي از روند انجام واکسيناسيون نظارت و در ميان مردم حضور پيدا داشته باشند و از نزديک مسائل و مشکلات آنها را رصد ونسبت به رفع آنها اقدام کنند و نگذارند دشمن مردم را نا اميد کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) تصريح کرد:فرماندهان شهرستاني ما نسبت به تامين دستگاه هاي اکسيژن ساز با استفاده از کمک خيرين نهاد هاي دولتي و مردمي و مديريت نحوه صحيح استفاده بيماران نيازمند اقدامات لازم را انجام دهند، فرماندهان نواحي مقاومت شهرستاني مي بايست با استفاده از ظرفيت بسيج جامعه پزشکي،دانشجويان و داوطلبان جهادي نسبت به رفع کمبود نيروي انساني در مراکز درماني اقدام و پوشش لازم را بدهند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري با قدرداني از کليه مسئولين و همکاران در راستاي طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني عنوان کرد: طبق فرموده فرمانده کل سپاه جهاد هميشه با هجرت باهم هستن و هجرت مقدمه جهاد مي باشد لذا فرماندهان شهرستاني با تمام ظرفيت و نيروها نسبت به امداد رساني اقدام ومنتظر مراجعه و امداد رساني مدد جويان نباشند.

وي در راستاي اميد افزايي و ارتقا روحيه خدمت در جامعه نيز به فرماندهان نواحي مقاومت افزود: گزارشات مستند ميداني تهيه شود و به روابط عمومي سپاه جهت انتشار در فضاي مجازي انتشار داده شود و ابراز کرد:تلاش هايي که انجام مي دهيد چه در فضاي رسانه اي چه در فضاي مجازي را انتشار دهيد و برنامه هاي مورد توجه خود را رسانه اي کنيد و پايگاه هاي مقاومت را با محوريت مساجد به پايگاه هاي امداد و نجات احيا و به خدمت درماني تزريق نماييد.

اکبري ضمن تاکيد به فرماندهان نواحي مقاومت بر مطالبه گري و بسيج خواهي در شهرستان ها عنوان کرد :در موقعيت حياتي قرار داريم و فعاليت هاي ما براي جامعه حيات بخش است ،سستي و سهل انگاري و قصور ما به جامعه آسيب مي رساند و بايد با تمام توان با دل و جان  و از روي تکليف الهي و وظيفه شرعي،ماموريت سازماني و قانوني و در راستاي تدابير واضح و فرمان محبت آميز فرمانده کل قوا در اين جهاد بزرگ بسيج شويم و مشارکت نماييم،بايد ترتيبي اتخاذ شود تا با احيا و اجرا دقيق طرح شهيد سليماني در کنار واکسيناسيون ،عادت هاي بيماريابي ،مراقبت کافي ،نظارت و رعايت دستور العمل هاي بهداشتي و ارائه خدمات درماني که منجر به کاهش بيماري مردم مي شود ، در دستور کار جدي قرار گيرد.

وي تصريح کرد: ملاک فعاليت هاي سپاه استان و شهرستان ها در فروکش کردن بيماري محسوس است و اگر فعاليت هاي شما فرماندهان خوب و چشم گير باشد قطع اين بيماري بايد فروکش کند ودر غير اينصورت خللي در فعاليت ما بوده است فرماندهان و پاسداران در مرکز اين ميدان هستند و بايد با امکانات و اقدام و بکارگيري سازمان و ساختار و بهره گيري از تجارب همه توان را براي جهاد بزرگ در برابر بيماري کرونا بکار گيرند و از پاي ننشينند.

در پايان اکبري با اشاره به اهميت مقابله فرماندهان در فضاي مجازي در راستاي نشر اکاذيب و نا اميدسازي مردم توسط دشمنان افزود:در فضاي مجازي شايعات بسياري وجود دارد و در بحث واکسن خصوصا واکسن ايراني شايع شده و مي گويند با تزريق موجب فوت مي شود بايد آمارها را بصورت دقيق بررسي کنيد و واقعيت ها را به مردم در فضاي مجازي نشر دهيد تا براي عموم مردم اين روشنگري ها صورت پذيرد.

انتهاي پيام/1030 ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html